Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? Neem dan contact op. We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing!
Polder Zorg is ingeschreven bij het Klachtenportaal Zorg. Het lidmaatschap Klachtenportaal Zorg betreft:
- Klachtenregeling
- Onafhankelijke Klachtenfunctionaris
- Klachtencommissie jeugd (jeugdzorg onder de Jeugdwet)
- Klachtencommissie WMO
- Aansluiting bij de Wkkgz erkende Geschilleninstantie KPZ
Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.
Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.
Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg.